לחצו לסגירה

חדש!
'מולטי משלוח' - קנו ממגוון החנויות שבאתר ושלמו רק על משלוח אחד!
(ברוב החנויות - ישנם חנויות חריגות עם תעריפי משלוח שונים - המחיר הקובע הוא המחיר המופיע בקופה)
19 ש"ח בלבד - בקנייה מעל 100 ש"ח,
לערים: ירושלים, ב"ב, ב. שמש, מ. עילית, אלעד, ביתר, ופ"ת.
לשאר ערי הארץ - 26 ש"ח בלבד! (למעט אילת וישובים נוספים)
בקנייה מתחת 100 ש"ח - 35 ש"ח לכל ערי הארץ! (למעט אילת וישובים נוספים)
זמן אספקה במשלוח זה עד 8 ימי עסקים
צריכה את זה מהר יותר? בחרי בשליח אקספרס עד הבית תוך 3-4 ימי עסקים בעלות משתנה לפי עיר המגורים שלך


ואם ארצה להחזיר?
פשוט מאד, תוך 10 ימים מהיום שתקבלו את החבילה תוכלו לשלוח אותה חזרה דרך הדואר לת.ד. 34466 ירושלים או לתאם שליח בעלות 35 ש"ח - ואנחנו נזכה אתכם במזומן לכרטיס האשראי במלוא סכום הרכישה, למעט דמי משלוח+2.5% מהסכום.

בכל שאלה נוספת אל תהססו לפנות אלינו - כתבו לנו כאן או ב וואטסאפ
וכן בטלפון: 02-644-1700 או בצ'אט כאן בתחתית העמוד מצד ימין, בימים א-ה בין השעות 10:00-22:00 נשמח לשמוע הערות, מחמאות וגם ביקורת (:
קנייה מהנה!

x כמה עולה משלוח? לחצו כאן לכל השאלות

משלוחים והחזרות

להלן כללי משלוחים, ביטולים והחזרות באתר 'רבי עקיבא'. 

 שימו לב. תקנון זה הינו תחליפי למקרה בו אין תנאים ספציפיים בחנות או בקטגורייה בה נעשתה הרכישה. התנאים המפורטים בהמשך הינם רק למקרה בו לא פורסמו ולא מופיעים על ידי החנות או הקטגורייה ממנה רכשתם – כללים ותנאים משלה למשלוחים או ביטולים והחזרות. רק אז יחולו התנאים דלהלן והכל בכפוף להוראות החוק.

על רכישות במחלקת "חו"ל" חלים תנאים שונים המפורטים בכניסה למחלקה. 

משלוחים.

1. כללי. 

 עלות המשלוח הינה בהתאם למה שנמסר ונרשם לכם בעמוד התשלום. במקרה של החזרה שלא באשמת החנות יחולו עליכם עלויות המשלוח בהלוך ובחזור. למעט אם נאמר במפורש בעמוד התשלום בתנאי המשלוח – אחרת.

2. זמני אספקה. 

 זמני האספקה הינם באחריות חברת המשלוחים בהתאם לשיטת המשלוח בה בחרתם או בהתאם לחברה בה משתמשת החנות. כל איחור בזמני האספקה אף אם גרם להפסד כספי חלילה הינו באחריות חברת המשלוחים בלבד.

4. שיטות משלוח ומחירים. 

רבי עקיבא אונליין מציע 3 שיטות משלוח: 


א. מולטי משלוח  - משלוח מאוחד לרכישה מכמה חנויות יחד במחיר משלוח אחד ומוזל. 

זמן האספקה של שיטת משלוח זו:
עד 8 ימי עסקים. 

מחירי שיטת משלוח זו: 
בקנייה מעל 100 ש"ח
לערים: י-ם, ב"ב, אלעד, ביתר, ב. שמש, מ. עילית, ופ"ת = 19 ש"ח בלבד. 
לשאר רוב ערי הארץ: 26 ש"ח בלבד. 
אילת ורשימת ישובים חריגים נוספים: 42 ש"ח בלבד. (לאחר הזנת שם הישוב בקופה יתעדכן המחיר בהתאם)

בקנייה מתחת 100 ש"ח - יש להוסיף 10 ש"ח למחירים הרשומים לעיל.


ב. שליח אקספרס עד הבית - תשלום נפרד לכל חנות בעגלת הקניות.
זמן האספקה של שיטת משלוח זו: 
1-3 ימי עסקים. 

מחירי שיטת משלוח זו: 
בקנייה מעל 100 ש"ח
לרוב ערי הארץ: 26 ש"ח בלבד 
אילת ורשימת ישובים חריגים נוספים: 42 ש"ח בלבד. (לאחר הזנת שם הישוב בקופה יתעדכן המחיר בהתאם)

בקנייה מתחת 100 ש"ח - יש להוסיף 10 ש"ח למחירים הרשומים לעיל.


ג. דואר ישראל - חינם.

בקטגוריית המוצרים "חו"ל" בלבד, מוצעת שיטת משלוח יחידה באמצעות הדואר ובחינם ובכפוף לתנאי הרכישה במחלקה זו. 



 החזרות ביטולים והחלפות.

1. מי ואילו מוצרים ניתן לבטל להחזיר או להחליף. 

 כל אדם שרכש את המוצר יכול לבטל. ביטול על ידי צד שלישי לא יתאפשר. רכישות והזמנות במחלקת "חול" אינם ניתנים לביטול או החלפה או החזרה. ובכפוף לתנאים המתפרסמים במחלקה זו ובתקנון השימוש הכללי באתר.

2. עד מתי אפשר לבטל. 

 אפשר להחזיר מוצר שנרכש באתר עד 10 ימים מהיום שקיבלתם אותו. יומיים לאחר ההגעה לנקודת איסוף נחשבת קבלה. לאחר 12 יום לא ניתן לבטל רכישה, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, עד ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר.

3. מצב המוצר.  

 וודאו שהמוצר שלם ולא נפגם אצלכם, אם הוא נפגם לא תוכלו להחזירו או להזדכות עליו.

4. איך מבטלים. 

פונים אלינו באמצעות טופס יצירת קשר, או באמצעות הצ'אט או בוואטסאפ או בטלפון ומבקשים לבטל או להחליף - ניתן גם לפנות ישירות לחנות ממנה רכשתם אך עליכם לדאוג שהם יעדכנו את האתר בביטול או ההחזרה או ההחלפה.

5. איך להחזיר את המוצר. 

יש לשלוח את המוצר לת.ד. 34466 ירושלים על שם רבי עקיבא סחר אלקטרוני בע"מ, או להחזירו פיזית לחנות בה רכשתם אותו, או לתאם מולנו שליח לאיסוף מפתח הבית בעלות של 35 ש"ח. (במקרה של החלפה עבור כל צד) על כל פעולה מפעולות אלה  להתבצע בתוך 10 ימים ממועד קבלת ההזמנה. אם הביטול הוא באשמת החנות על החנות לדאוג להחזרתו אליהם.

6. זיכוי לאחר הביטול 

 לאחר ביטול הרכישה תקבלו זיכוי מזומןלכרטיס האשראי איתו בוצעה הרכישה - וזאת תוך 14 יום. אם סיבת ההחזרה היא פגם במוצר או אי התאמה למה שהזמנתם – תזוכו במלוא סכום הרכישה. אם סיבת ההחזרה אינה בגלל פגם או אי התאמה למה שהזמנתם – ינוכה מהזיכוי 2.5% או 100 ₪ הנמוך מביניהם וכן ינוכו דמי המשלוח. גם אם המשלוח ניתן בחינם.

7.  איך יבוצע הזיכוי. 

 אם שילמתם בכרטיס אשראי רגיל הוא יבוצע לכרטיס. אם שילמתם בכרטיס מסוג דיירקט או כל אמצעי תשלום בו לא ניתן לבצע זיכוי. במקרה כזה תתבקשו למסור פרטי בנק והעברה בנקאית תתבצע במרוכז אחת ל30 יום.